شیوه‌نامه بازگرداندن محصول یا درخواست تعویض کالا در روناک استایل

بررسی اجمالی:

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما ۱۴ روز طول می کشد. اگر بیش از دو هفته از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده‌اید.

برخی از محصولات خاص ما از عودت معاف هستند. لباس‌های تابستانی که معمولا بدون لباس‌زیر پوشیده میشوند قابل برگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی را که از پارچه با رنگ روشن تولید شده باشند را نمی‌پذیریم.

 

برای تکمیل بازگشت شما، به یک رسید یا مدرک خرید نیاز داریم. لطفا فاکتور ارسالی از طرف فروشگاه را به مدت حداقل ۱۴ روز پس از دریافت محصول، نگه دارید.

 

بازپرداخت

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت را به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما، در مدت معینی از روز اعمال می شود.

بازپرداخت دیر یا از دست رفته:

اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.

بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد.

اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما در {email address} تماس بگیرید.

موارد فروشی:

فقط کالاهایی با قیمت معمولی قابل استرداد هستند. اقلام فروش قابل استرداد نیست.

مبادلات:

ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، به ما ایمیلی به آدرس {email address} ارسال کنید و کالای خود را به آدرس: {physical address} ارسال کنید.

هدایا:

اگر کالا در هنگام خرید و ارسال مستقیم برای شما به عنوان هدیه علامت گذاری شده بود، به ازای ارزش بازگشتی خود یک اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کالای برگشتی، گواهی هدیه برای شما پست می شود.

اگر کالا هنگام خرید به‌عنوان هدیه علامت‌گذاری نشده بود، یا هدیه‌دهنده سفارش را برای خودش ارسال کرده بود تا بعداً به شما بدهد، ما مبلغی را به هدیه‌دهنده بازپرداخت می‌کنیم و او از بازگشت شما مطلع می‌شود.

ارسال و بازگردانی:

برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به این آدرس پست کنید: {physical address}.

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد است. در صورت بازپرداخت، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد، متفاوت باشد.

اگر اقلام گران‌تری را برمی‌گردانید، می‌توانید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.

سوال دیگری در این خصوص دارید؟

برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و برگرداندن با ما از طریق {email} تماس بگیرید.

سبد خرید